preskoči na sadržaj
KRITERIJ OCJENJIVANJA
 
Otkad je škole, svi se učenici žale na ovog ili onog učitelja kako je prestrog u ocjenjivanju.
Čak se ide dotle da se tvrdi kako se kod nekih učitelja ne može dobiti petica, da ne znam koliko znaš. Dosta je veliki broj i onih učenika koji tvrde da ih učitelji mrzi, pa ne mogu dobiti bolju ocjenu. To tvrde loši učenici koji o sebi imaju visoko mišljenje, a ustvari, ništa ne uče.Ipak, treba priznati da je ocjenjivanje sporno i vjerujemo da učitelji često ocjenjuju i „umjetnički dojam” što znači da i najobjektivnija ocjena ima i onaj subjektivni prizvuk. E, baš taj moment je sporan u našem doživljavanju učiteljeve prosudbe. Zato se među nama često mogu čuti i glasna negodovanja, ali pritom zaboravljamo i na vlastitu subjektivnost.
 
 
Što o objektivnosti i strogosti pri ocjenjivanju učitelja misle naši učenici, možete saznati iz ankete:
 
 
Renata Opačić, 7.a:
Ima ih svakakvih. Neki dijele ocjene kao da te nude čipsom, a neki ih daju kao na rate. Zapazila sam da za slične odgovore dijele različite ocjene pravdajući to našom različitom aktivnošću na satovima. Dobro bi bilo da su objektivniji.
 
Ivan Tušek, 7.b:
I oni su različiti kao mi djeca. Ima dana kada su neraspoloženi i ljuti. Nitko od nas ne voli tada odgovarati. Smeta im kada ne odgovorimo riječima kojima bi oni htjeli. Vide da se mučimo, ali ne pomažu: slijedi slabija ocjena.
 


Natalija Škrgić, 8.a:
Kriterij ocijenjivanja učitelja nije ujednačen. Kao što svi predmeti nisu podjednako teški, tako ni mi, ni učitelji nismo programirani da isto prosuđujemo. Učitelji teških predmeta daleko su stroži od ostalih.
 
Romario Matanović, 8.b:
Ne može biti jednak jer ni oni, kao ni predmeti nisu isti. Meni je važno da nam oni stvarno žele dobro i nemaju nikakvog motiva da nam daju manju ocjenu od one koju zaslužujemo. Uglavnom su pravedni.
 
Tatjana Vuletić, 6.a:
Mislim da se, uopće, kod nekih učitelja bolje ocjene lakše dobijaju, nego kod drugih jer svaki učitelj manje – više svoj predmet smatraju izuzetno važnim za dalje školovanje, pa i svoj kriterij ocijenjivanja prilagođavaju tome.
 
Mateo Barišić, 6.b:
Ne brinu me toliko različiti učiteljski kriteriji koliko me brine to što nas uče mnogim stvarima koje nam, vjerojatno, nikada neće trebati u životu. Beznačajni podaci kojima nas zatrpavaju, zagorčavaju nam život, pa mrzimo i učenje i školu.
 
Dragana Gvozdenović, 5.a:
Do sada me učila samo učiteljica i bila je dosta blaga u ocjenjivanju. Sada se učitelji smjenjuju svaki sat i svi su različiti i po strogosti i po načinu ocjenjivanja. Čini mi se da su ipak prestrogi, a pogotovo prema nemirnijim učenicima.
 
Dominik Horvatinec, 5.b:
Prestrogi su, nego što? Ponekad i opravdano kada smo nemirni. Onda slijedi prozivanje i odgovaranje. Tada je teže dobiti dobru ocjenu jer su učitelji stroži prema nama! Moramo priznati da su pošteni, jer mi često i zaslužujemo njihov bijes.
 
 
 
Ivona Ćosić, 6.b
 
 
 
 
 
Tražilica



Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Korisni linkovi
ŠKOLA

DARUJMO LJUBAV

KORISNO


 


 





preskoči na navigaciju